Tehnična podpora
Našim uporabnikom nudimo tri ravni običajne (nacionalne) tehnične podpore:
- Prvo raven podpore (informacije, dostop, prijava itd.) nudi konzorcij SLING. Uporabniki vedno pošiljajo elektronsko pošto samo na naslov podpora@sling.si.
- Druga raven podpore je namenjena za specifične potrebe HPC Vega (npr. manjkajoča programska oprema na gruči, težave s pretvarjanjem, skalabilnostjo). Podpora na prvi ravni pošlje sporočilo sistemskim skrbnikom razvojnim inženirjem sistema Vega.
- Tretja raven podpore je namenjena znanstveni disciplini in določeni raziskovalni domeni (npr. težave s pridobljenimi rezultati). Organizira se s strokovnjaki domene znotraj Nacionalnega kompetenčnega centra ali slovenskega EuroCC.
- EPICURE - Podporo zagotavljamo podporo pri prenosu in optimizaciji aplikacij (podporo na 2. in 3. ravni) uporabnikom superračunalniških gruč EuroHPC JU, prijavite svoj projekt na access.eurohpc-ju.europa.eu in pridobite brezplačno podporo za vašo kodo.